Thursday 19 May 2011

04. Five Up High for Cherry Pie!

The Todd - Robert Maschio

The Todd to postać ze świetnego (sezony I-IV) / zabawnego (V-VI) / z, hmm... serialu (VII-VIII) Scrubs, lecącego w polskiej telewizji jako Hoży Doktorzy. Postać the Todda zasugerował tutaj Daniel Gizicki. And you know, I've learned something today. Przy tworzeniu dzisiejszej aktualizacji odkryłem, że moją kolejną wielką słabością jest wymyślanie pozycji w której narysować mam postać. Zupełnym przypadkiem, podczas zapisywania Todda zauważyłem, że stoi on dokładnie tak samo jak Barney Stinson. Fuck. To swoją drogą nie pierwszy taki mój fuckup. W czasach gdy powstawał jeszcze Dominik udało mi się nieświadomie powtórzyć ustawienie głównego bohatera w dwóch różnych paskach (cztery kadry, powtórzone w tej samej kolejności). Oh well, może jutro będzie lepiej.

1 comment: